dimarts, 28 de desembre del 2010

Pararapapam pararapaxin!

Hola gent!


Quee aqui estem de vacances de nadal(L)! aixx us trobu a faltarr ehh i ala gina que o staaTT pro encara quedu amb gent:)! amb la iriss x ex.(L)! tallan un pomeloo xD
i l'altre dia vaig ferme mes fotus amb la meua cusinaa cristinaa(L!) i cm k ara tink face doncs ja no estik tan pendent d'aquest blog que no mira ningu... en fi. L'altre dia em vaig acabar junts i prou, i m'he comensat a tres metros sobre el cielo aviam k tal es, de moment magrada... esk despres vull mirar la peli(L)! dema tink Tot el dia la casa lliure aixi k si algu saburreix i vol venirr:)! aviseu avanss ehh:)! en fi kk espero que us ho estigueu passant de PM i bones festes i bon Any nou;)!


Foto me la va fer la cristina el 26 k va venir a dinar a casa(L!)


Ahora que hacemos olas
por incordiar.
Ahora que está tan sola
la soledad.
Ahora que, todos los cuentos,
parecen el cuento
de nunca empezar.


x q no surts del meu cap joderr...!

ADA(L)!

1 comentari:

  1. Ada LL

    jo si miruuuu el teu bloggg!!

    ets la millor molts petonsssss i demà et truco, (xcert te enviat un missatgee)

    k buniketa a la fotuuu LL

    PETONSS(a la galta eee)


    gisela

    ResponElimina