diumenge, 9 de gener del 2011

Inevitablement et segueixo estimanT!

Que s'hagui refredat no vol dir que no pugui tornar a cremar...
Aloo gentt! kuan de tempss i la veritat esque ara amb tot aixo del face i tal ningu comenta ni ress... numes la gisee(gracies) i aixoo que ja estem al dos mil onze(2011) encara no m'en faig la idea... en fi, espero que aquest any sigui especial, epero descobrir coses noves, enrecordarme de tots els que deixaré enrere, i nosee, igual pero diferent(L)!
m'estic llegint a 3 metres sobre el cel, i es molt makuu... Tots aquests dies de vacances, han sigut entre aborrits i relaxats, noseee en veritat tinc ganes de tornar a la rutina i distreurem estudiant, i tenir coses a fer, estar estressada, tenir examens, tenir ganes de fer cosees nose... tinc ganes de veureus a totss(L)! en fi que m'en vaig al face i despres cap al llit que dema comença tot un altre vegada!!!! i paso de posar foto, perque em fa mandra!

Ahora que ponos otra y qué se debe,
ahora que el mundo está recién pintado,
ahora que las tormentas son tan breves
y los duelos no se atreven
a dolernos demasiado…
Ahora que está tan lejos el olvido,
ahora que me perfumo cada día,
ahora que, sin saber, hemos sabido
querernos, como es debido,
sin querernos todavía… M'encantaa..(L)!


Bona nit(L)! 1 any..!
ADA

1 comentari:

  1. Bunika del meu corr que jo mai et comento perque me'n oblido que estas on fireeee (L) i que ja sabem que la unica lucha e sla que se avandona i tu mai avandones aixi k a seguir lluitant (L)(L) t'estimo amorrr(L)

    ResponElimina