divendres, 10 de desembre del 2010

Todo contigo nada sin ti!

Mare mevaa no se que dir en el meu propi bloc... que trist. A bueno, m'estic llegint un llibre que es diu junts i prou, es moooolt maco, bonic, diferent, unic... mencanta. Va haver-hi un pont bastant llarg, que l'unic que vaig fer d'interessant va ser casi acabar el projecte de recerca, i sortir el dimecres amb aquestes marreques. Com us estimoo ehh!
Foto dels trèvols d'un test de la meva terrassa!xD!
Verde que te quiero verde!
S’havia quedat adormida, en aquell racó de l’habitació que la feia somiar, tan desperta com adormida. Havia tancat els ulls amb el llibre a la mà, no es que l’avorrís precisament, ja que li encantava devorar llibres en aquell petit tros del terra, però estava molt cansada d’haver-se llevat tan d’hora. Semblava impossible que s’hagués pogut relaxar tant en aquella posició tan estranya, tan recargolada en si mateixa, no deuria estar incòmode? Les ulleres li molestaven, i es clavava les arracades perquè tenia la mà a l’orella i la galta, però li era igual, ja que dins del seu profund somni va sortir-li un somriure d’aquells de conte de fades, tan dolç i pur. En que deuria somiar?

Apa que vagi tot molt be i ja s'apropa el nadal!
Per cert avui fa un any que aquest blog va neixer... mirant la primera entrada... comparada amb les d'ara, ha canviat eeh i jo tmb! Bna nit gent!
gracies marina(L)!
ADA!;)

2 comentaris:

  1. Buenas!! Un somriuree de fades és el que tens tu!! jajaajajaj m'encanta el text que has escrit, és molt bonicc!!! COM TUU!!!!!! jajajaja bueno bueno, que ja em diràs si vens o no al suparr, jo al final sí jejejej XDXD

    Petonssss!! Nanitt

    GINAAA!!

    ResponElimina
  2. Ada.. q fa molt q no et cumentuuu$ jajjaja esq estic massa ocupat, bueno que dirte si ho saps tot.. esperuu k ma toqiii ehhh las papeletass ajajajja




    **El que més desitjaria en aquest món és poder estar al teu costat tota la meva vida. T'estimo




    apaaa SALUDIBENZINAAA
    TEstimo!



    CARl0S56#

    ResponElimina