dissabte, 25 de desembre del 2010

Bon Nadaal a Tots!

Bon NAdaaal!
Ahora que tengo un alma
que no tenía.
Ahora que suenan palmas
por alegrías.
Ahora que nada es sagrado
ni, sobre mojado,
llueve todavía.

Molt bee doncs aqui disfrutant de les vacanses gelades de nadal(L)! Espero que us ho estigueu passant be tots i totes...!Aquesta flor m'agrada moltt(L)!
En fi que vull saludar desdaqui el MIlou(ADRI) i el TOMAS xq diuen que esplico la meva vida per aqui i els hi fa graciaa aixi quee espero que us u estigueu passant de conyaa i us trobu a faltar eh;)! No tinc gaire a a explicar, buenoo puc dir que el llibre em falta molt poc per acabar-lo i que dijous vaig kedar amb la gina i vam comprar cusetess;)! i ahir vaig quedar amb la Claraa que feia mooolt que no sabia res della i ara mira...(L)! I avui he menjat mooolt i molt bee i demà venen part de la meva family a csa i esperu passarmo molt be tmb;)!
Apaa bones festes i a disfrutar:)!
ADA

2 comentaris:

  1. Bon nadal! LL

    quina sort que tu surtis amb algú, pq el meu tlfn nomes diu : no tiene ningun mensaje (o) le a llamado :NADIE ... (es trist)

    (ja saps que no m'agrada gaire el nadal)

    tatimumolttttt :)

    ResponElimina