dissabte, 27 de novembre del 2010

No sonreír es como dejar de regar las plantas.

We should be lovers...!

Hola gentt... quan de temps no? doncs es que eh estat una mica liada i no m'ha donat temps ni gaanes de posar una entrada abans.! pro aki estik!
resumint una mika akests dies han sigut: estressants, alegres, tristos, inesperats, divertits, graciosos... vaig anar de cap de setmana amb l'esplai, i m'ho vaig passar bastan be la veritat, despres akesta ultima setmana he estat fent examens sense parar, i la verittat esque no m'han anat del tot malament, castella un 7, 75( casi 8) a kimika un 6, 25 (per ser k men vaig anar tot el cap de setmana i no vaig poder estudiar gaire per no dir gens...) el de mates un 8, algu... i el de socials mel donen la setmana k be aixi k!:)!
el dimarts vaig anar al laboratori! mencanta, vam observar cèl·lules animals i vegetals i fuaa k bunikes per favor... ai! vam estar dues hores, perq entre fixar-les, tenyirles... però semva fer mol curt, va ser una experiencia mol xula.
També dir-vos que sóc del consell escolar representant als alumens, amb un altre noi, i e estat votada i tink 67 punts olee no? jajajaj! estik orgullosa ja veus...!
Ahir vaig passar la tarda amb la iris i la gina...Bna tarda la d'ahir..! kin fred teniem al cul oi?xD! i Avui es l'aniversari de la MARIA FELICITATS! k tu passis molt be akest dia tan especial! petons ;)!
No tink mòbil, de moment, perk mestik passaant a yoigo i no se k sa de fer deslliurarlo i tal i tarda uns dies aixi k no em trukeu ni menvieu res vale? merci! wno si menvieu algu ja u veure xk la targeta segueix sen la mateixa pero wno..
k mes..? aquesta tarda toka esplai i aket mati he agut d'acompanyar a ma germana ala piscinaTT! pero bueno he estat lleguint hush hush... k tink unes ganes de saber el final ja... aix!

*Amor no es aquello que queremos sentir sino aquello que sentimos sin querer.

...mira imaginat:
Obro els ulls, poc a poc, ja que hi ha molta llum entrant descaradament per la finestra. Al ser conscient d'on sóc, qui sóc i tot, em donc compte de que algú m’està abraçant. És la persona que mes estimo, i al obrir els ulls, veig a ell/a k esta allà dormint plàcidament i encara no s'ha adonat de que ja es de dia.
Està tant guapo/a dormint, que sembla un àngel caigut del cel. La nit anterior va ser genial, no perquè hi hagués sexe, si no perquè des de k em entrat en aquest llit, no ens em separat ni un mil•límetre em estat sempre abrasats sense deixar-nos l’un de l’altre i em fa una mandra aixecar-me, d’aquests llençols rebregats tan desordenats i ben posats a la vegada, dibuixant els cossos perfectes de nosaltres dos, tu i jo, ningú mes(L)!
uooo k bunikkkkkkkkk!!


Aii amor...!
CUIDEU-VOS Amiks!
ADA!

3 comentaris:

  1. GUAPISSIMAA!!! m'encanta l'escrit k hee d'imaginarr!! m'encantaaa!! nomes pensar-ho...em sento idiota!! però guenuu...k hi faremmemmm..scoltar música de mcfly dxdxdxdxd
    petons
    gina

    ResponElimina
  2. adaaa macaa!
    q feiaa tmps k no et cumentavaaa..:(
    buenoo macaa q ai et vaig veureee preciosaa
    i res, q sapigues k ets el sol k milumines cada mati!(L)
    jajajaj
    bueno va
    avere si faig alguan entrada nova i et pases
    un petoo
    testimoooooooL)


    CARl0S56#

    ResponElimina
  3. adaa com mola el textttt !!

    ets la milloooor I LOVE YOUU i a l'exameen un 9,2(socials) kina empollonaaaaaaaaaaaaaaaa!

    petooonss

    pdp gisela

    ENS VEIEM A LONDRES!

    ResponElimina