dijous, 2 de desembre del 2010

Temps al temps..!

Eiss!
Primer de TOT: he tret un 9,2 a socials:), MArxu a LONDRES de viatge de final de curs amb 4rt i dissabte serà el meu sant:)!

Aviaamm no tinc gaire a explicar, avui he fet un examen d'angles i m'ha anat millor del que mimaginava. El dimarts, crec, em vaig acabar el llibre hush hush, que us el recomano a tots, ja que es molt bunik, interesant....!
*Lo bueno de los años es que curan heridas, lo malo de los besos es que crean adicción.
Foto a MAnresa fa un any crek.!

Per tots aquells que estan en contra de la meva opinió sobre akest país anomenat CATALUNYA!:

La meva terra: Catalunya
La meva parla: el català
La meva dansa: la sardana
El meu desig: la llibertat


Tenim 5 dies de festa ehh! jo estare acabant el projecte de recerca i anire a sans algun dia crec. Es que joder els trobu tant i tant a faltar que vamos....(us estimoO molt vale? i la distància no ens ha de separar;)) i això que tmb em cumprare unes botes d'aigua amb la meua tieta i nose que no vull tenir novio, numes amiks, i cm ja hem parlat la gina i jo que una persona ha agafat tot l'amor que tenia i m'ha deixat ben pok, k jo no sok capaç de trobar-lo, aixi k ara, espero alguna persona que el trobi i li dongui tan amor k faci k torni com avans. per això amiks, estarè molt amb vusaltres perque k faria jo sense tots els amiks? res cm sempre! aixi k gracies a tots akells k son amiks meus, o encara k siguin coneguts o companys, m'omplen d'alegria cada dia;)
Em fa tanta il·lusió nar a Londres amb la classe, que molta penya portem desde ben petits i acabar amb un viatge a londres es molt ... nose kom diru pro k mola vamos!

Y busqué en el fondo del mar, en montañas y en el cielo,
la manera de hacer realidad mis SUEÑOS...
Encontre en el corazón el mapa de los sentimientos..
ya lo ves, no estava tan LEJOS!!
platero y tu (nose cm es diu la cançó:S)


i això es tot nois! que merci per tothom que em comenta! i que us u paseu de conya aquest pont;)!

ADA!

4 comentaris:

  1. Adetaa felicitats!(es una mica tard)

    ets la millor
    petons i m'agrada el text, m'agrades TU! :D

    ResponElimina
  2. feliicitats adaaa, encara qe millor tard d'un dia, qe mai jajaja*-*
    sas qe em tens aqi per TOT i més, d'acord?
    t'estimo mmoltíssim petitona(L)

    ResponElimina
  3. bueno guapaa!!! k ara tot ja ha passat i crec que aquests 5 dies ja passats, es poden oblidarr
    ptonsss

    ResponElimina