divendres, 5 de novembre del 2010

Un día tan luminoso como una estrella en la noche!

Avui, dia 5 de novembre del 2010 dedico aquesta entrada a unes persones molt especials per mi, es a dir la Iris (Pomelo) i la Gina i la Marina (mandarines)!
Xq? doncs basicament perque dema no us veig, i celebrareu la castanyada sense mi pero jo vaig a l'aniversari de la reyes(L) i bé doncs perque sapigeu que us trubare a faltar, perque que faria jo sense vusaltres eh!? Res!
I això, que sou molt per mi i que moltes gracies per ser com sou, totes tres!

Marina: alta, guapa, llestiisima, rossa, ulls blaus cristalins...(mencantes :P)molt bona amiga... La guitarrista(L)!
Iris: cm jo (destatura) molt simpàtica, bna amiga, divertida (uuuiii la Anna con lah' botahh') xD La de las ulleres vermelles(L)
Gina: Alta, atenta, llesta, divertida, bna amiga....i esqu si digues tot podria estarme aki fns dema i tot..:) La del mig:P(L)

Totes tres sou únikes, precioses, i espero que sempre siguem amigues:)!!!
Mandarinas i un pomelo nadando en un bidet...
US ESTIMOo0 MOLT!


Aviam qui ho adivina, es de harry potter i esta molt bé, jo ho vaig endivinar:


Primer pensa i digues què és
Quan no és abans ni després
Llavors suma-li uns quants dies,
Amb dotze mesos faries.
Quan ho trobis, el que cridis
S’haurà d’afegir al que diguis.
Són els tres sumands de la solució
A quina bèstia no faries un petó?
------------------------------------------------------------------------
Molt bé doncs demà aure destar estudiant Biologia a mort, perque dimarts tinc el primer examen i tela marinera... Per aixo vull estudiar, i per la tarda nire a la maquinista a celebrar l'aniversari d'una nena molt bunika anomenada Alba Isabel de los Reyes Lozano per els amics Alba o Reyes, i veurem una peli i farem una mika l'idiota... i aixo que avui eh fet el PI!:) M'ha recordat quan era més petita i tal(L)! aixx! i aquesta tarda eh estat amb la gisela i la gina miran fotus de quan era petita i el llibre de les princeses oblidades o desconegudes, molt macu(L)
I aixo que moltes gracies a tots aquells que em cumenten i als que ho miren i tenen la paciencia de llegir tota la meua vida.! Gracies en seriu!
Gràcies tmb al Marc per avernos fet el video (tstimoO!) I eso queso!


*Cuántas noches soñarás..
Cuántos días de pensar..
en la magia de unos besos
que nunca te van a dar! *
La pegatina- lo ignoró

Salut i visca la ciència:)!

ADA

5 comentaris:

  1. Adaa(L) que maques! molts petons(L)

    :) gisela

    ResponElimina
  2. adaaaaaaa preciiosa!
    es precios aqest "text" :D:D
    et vaig trobar a faltar dissabte :(
    aveure si quan la semana d'examens qe tinc acaba i seguramnt tu tb tens, qedem jajaja(L)
    GRACIES per tot ja ho saps!
    t'estimoMOLTÍSSIM*-*

    pd/ no se l'endivinalla jajajaj

    ResponElimina
  3. xicotaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    donss res q feia moltt k nu et cumentavaaa
    ehh cariñettt!
    buenoo avere kuan kedem i eso!
    un petontee
    testimoooo(L)
    pd: aki per tot!




    CARl0S56#

    ResponElimina
  4. eeii nena pos aki kumentant !! jeje k jo tampoc vaig anar weno vaig anar a la castanyada en fi
    k t'estimmuu molt i tota la pesca k es posa sempre en els cumentaris i k te posat mil cops. i eso k no he adivinat l'endevinalla ja mu diràs ee h (L)

    ResponElimina