dimarts, 2 de novembre del 2010

Bajo las piedras hay flores que todavía no han nacido.

Te contaré un secreto, algo que no se enseña en tu templo, los dioses nos envidian. Nos envidian porque somos mortales, porque cada instante nuestro podría ser el último, todo es más hermoso porque hay un final. Nunca serás más hermosa de lo que eres ahora, nunca volveremos a estar aquí". TROYA

Per qui no es fixa en el detall hi ha una papallona petita de color tronja!

Very good, patetes amb suc!
Doncs aixo que la vida són dos dies i s'han d'aprofitar.

Que tinguem sort
Si em dius adéu Vull que el dia sigui net i clar Que cap ocell Trenqui l'harmonia del seu cant Que tinguis sort I que trobis el que t'ha mancat en mi Si em dius et vull Que el sol faci el dia molt més llarg I així robar Temps al temps d'un rellotge aturat Que tinguem sort Que trobem tot el que ens va mancar Ahir I així pren, i així pren Tot el fruit que et pugui donar El camí que poc a poc escrius Per demà Que demà, que demà Mancarà el fruit de cada pas Per això malgrat la boira cal Caminar Si vens amb mi No demanis un camí planer Ni estels d'argent Ni un demà ple de promeses sols Un poc de sort I que la vida ens doni un camí Ben llarg...

Esta aixi perque no ocupi tant qui se la sàpiga ja sap on hi han les pauses i el ritme... ki no... Como dijo herodes... ai us ho deixo!

Doncs aquesta cançó es molt bunika i li vaig dedicar a una persona k magrada molt, i nose ja no m'enrecordu del que vaig posar, pero segur que tonteries... No ho se pro magradaria veureu ara, despres de tot el que he viscut( ja veus nomes dos o tres mesus) aviam k vaig posar i si sentu i penso el mateix... tinc curiositat!
I la cançó te tota la raó del món, perque es tot depenen del k tu escullis i jo esperare el k pugui i mes xk no et vull deixar perdre... Pero segur que penses: que pesada que es aquesta nena..! ja pasu de tot (0 k tu veus!)


Wno senyores i senyors... que aqui estik per tot el que vulgeu eh! Se que totom te facebook i aket blog ningu el mira ni el llegeix pro hu faig xk nose ompli una mika mes les vostres animes amb pena( ai k penos) siesk...! Pro bueno que hi farem! la vida es dura, dijo la piedra! i jo tmb!

Apa aqui ho deixo tot! que visqueu tots feliços i menjeus perdiços!
i a aprubar ehh nois i noies!!!!

Salut, i independencia:P!
Visca Catalunya i visca el català cullons!

M'encantes...(L)

ADA

2 comentaris:

  1. Ada hi ha un problema.... no has posat el nom de la cançó!
    Tinc que dir unes coses:
    1ªjo no tinc facebook i el meu blog no el llegeix ni el meu novio imaginari, si o si.
    2ªel teu blog inspira a moltes persones (a mi per exemple)
    3ªm'agrada la foto
    4ªt'estimo(L)

    petooooooooooooooooooooooooonssss LL

    gisela & ada

    ResponElimina
  2. ada el teu blog i el de la gina es una pasada>.<
    tinc qe donar-te les gracies per tot el qe fas per mi i encara qe solamnt ens veiem uan vegada a la setmana, tot el qe parlem em recomforta MOLT!
    t'estimo adetta carinyu(L)!

    ResponElimina